публікації

Навіщо ставати Біллом Гейтсом, якщо можна залишатись Міккі Маусом

01/09/2016

Завантажити статтю

Опубліковано: Юридична Газета, 30 серпня 2016 р., №34-35

Автори: Владислав Подоляк, Анна Кирик

Що нового?

Найважливіша аналітика у вашій пошті.

більше аналітики

11/06/2020

Навіть якщо ви не прихильник «Apple», точно бачили як виглядають їхні фірмові магазини. Інтер’єр асоціюється із брендом, тому компанія докладає зусиль аби зареєструвати цей дизайн як об’ємну торговельну марку (Європейський суд справедливості розглядав це питання в 2014 р. у справі C421/13). Якщо конкуренти почнуть імітувати дизайн, компанія зможе не лише перешкодити цьому, але і стягнути збитки.

Іларіон Томаров

28/04/2016

Автор: Владислав Подоляк