(Стаття доступна тільки в англійській версії)
Розміщено з дозволу Law Business Research Ltd. Ця стаття була опублікована в Getting the Deal Through –Patents 2016 (видана у квітні 2016 р.)
Автор: Владислав Подоляк
Що нового?
Найважливіша аналітика у вашій пошті.
11/06/2020
Навіть якщо ви не прихильник «Apple», точно бачили як виглядають їхні фірмові магазини. Інтер’єр асоціюється із брендом, тому компанія докладає зусиль аби зареєструвати цей дизайн як об’ємну торговельну марку (Європейський суд справедливості розглядав це питання в 2014 р. у справі C421/13). Якщо конкуренти почнуть імітувати дизайн, компанія зможе не лише перешкодити цьому, але і стягнути збитки.
01/09/2011
Текст статті доступний лише англійською